
#61
02 юни 2015 - 20:26


#65
24 юни 2015 - 12:10
Здравейте колеги имам едно питане мисля да сложа по голям размер гума плюсове и минуси някой да ми каже ?Сега съм със стокови задни 130/60/13 а мисля да сложа 140-150 /60/13 Задните и 120/60/13 сега а мисля за 130/60/13 предни.Ще съм благодарен ако някой изкаже мнение по въпроса . Спрял съм се на BRIDGESTONE B 02 F 150/70 R13 64S ?
#66
24 юни 2015 - 16:01
Мисля че немои така, като на колата
гумата нал има профил-дъга
с различен размер ще нарушиш праилната дъга и всичката стабилност ще отиде по дяволите а ти на асфалта
Ся виж аз не съм спец, не съм го и чел или пробвал, ама мислим логически, ако не е така скоро след мен ще ме опровергаят




#67
24 юни 2015 - 17:26
Освен това ще почне и да опира на калника. Смисъла е нулев.
#68
24 юни 2015 - 19:34
Аз карам с Pirelli sl 26 много съм доволен до момента не са плъзнали нито веднъж при рязко спиране а съм без ABS.
HONDA и всички останали
#69
25 юни 2015 - 08:28
След 1500км с новите гуми Pirelli DIABLO ,мога силно да ги препоръчам. Мек каучук, страхотно поведение и в завой не ме притеснява да легна с тях. При рязко спиране не приплъзват, а направо лепнат за асфалта.

#70
25 юни 2015 - 08:47
Ще си говорим другото лято ако все още са живи
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#71
25 юни 2015 - 09:17
Карам с METZELER. Dunlop са много добри. Бриджстоун ги хвалят.
Единствено е препоръчително на 3 г смяна гуми независимо от км. Заради стареенето на каучука
и рязкото намаляване на сцепление с пътя.
Единствено е препоръчително на 3 г смяна гуми независимо от км. Заради стареенето на каучука
и рязкото намаляване на сцепление с пътя.

#72
25 юни 2015 - 13:10
Карам с METZELER. Dunlop са много добри. Бриджстоун ги хвалят.
Единствено е препоръчително на 3 г смяна гуми независимо от км. Заради стареенето на каучука
и рязкото намаляване на сцепление с пътя.
Единствено е препоръчително на 3 г смяна гуми независимо от км. Заради стареенето на каучука
и рязкото намаляване на сцепление с пътя.
#73
25 юни 2015 - 13:23
Здравейте колеги имам едно питане мисля да сложа по голям размер гума плюсове и минуси някой да ми каже ?Сега съм със стокови задни 130/60/13 а мисля да сложа 140-150 /60/13 Задните и 120/60/13 сега а мисля за 130/60/13 предни.Ще съм благодарен ако някой изкаже мнение по въпроса . Спрял съм се на BRIDGESTONE B 02 F 150/70 R13 64S ?
Така по по въпроса ...
Ако по стандарт ти да речем 140/60/R13 без проблем може да сложиш 150/60/R13 т.е. с не повече от 10 широчина не трябва да надвишаваш това е правило!!! Височината на гумата 60 може да играе но пак не повече от 5 т.е. или 55 или 60!!!
За информация колкото е по шорока - от 140 на 150 се увеличава сцеплението НО и с това увеличаваш и времето за лягане в завои т.е. отнема малко по дълго време да завиеш но не се притесняваи това само състезател може да го усети !!!
Още нещо което хората забравят но е важно трабва да овеличиш малко налягането на гумите ако минеш към по широка гума -да речем с 0.2 атмосвери - но това ти сам ще прецениш като покараш извесно време НО в никакъв случаи не го оставяи на заводските атмосвери!!
#74
25 юни 2015 - 15:21
Благодаря ви колеги за съветите,ще рискувам едни 200 лева и ще сложа още някой лев зад гърба за бинтове /да не чуе дявола/ за да тествам от 130/60/13 на 150/70/13 за задната и с по 10 на предната. Четох в еди немски форум и там пишеше мнение на един инженер по ходова част,който дава мнение ,че има плюсове от към спиране и мокро,отчита единствено минус ,който съвпада с мнението на vddbg,завива се по трудно в ниските скорости ,но по сигурно в големите.? все пак ви Благодаря искрено !!!!!!
Бензин в кръвта,шум в ауспуха и попътен вятър,колеги!
Бензин в кръвта,шум в ауспуха и попътен вятър,колеги!
#75
25 юни 2015 - 17:00
Благодаря ви колеги за съветите,ще рискувам едни 200 лева и ще сложа още някой лев зад гърба за бинтове /да не чуе дявола/ за да тествам от 130/60/13 на 150/70/13 за задната и с по 10 на предната. Четох в еди немски форум и там пишеше мнение на един инженер по ходова част,който дава мнение ,че има плюсове от към спиране и мокро,отчита единствено минус ,който съвпада с мнението на vddbg,завива се по трудно в ниските скорости ,но по сигурно в големите.? все пак ви Благодаря искрено !!!!!!
Бензин в кръвта,шум в ауспуха и попътен вятър,колеги!
Бензин в кръвта,шум в ауспуха и попътен вятър,колеги!
#76
26 юни 2015 - 16:58
Според мен от 130 на 150 ще ти доиде много и най вероятно ще ти закача защото освен че е по широка и я правиш и по висока с това 70 т.е 150/70 ще изглежда и като гума на трактор много ще е "дебела" на външен вид ама това ще ти е най малкия кусур най вероятно ще закача. А предна ще сложиш само с 10 защото номожеш да дамериш по голям размер за тоя цолаш и за шосеина ;-)

#77
26 юни 2015 - 20:26
На какъв скутер ще я слагаш защото този размер гума е за Силвър.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#78
27 юни 2015 - 05:57
Да, големичка е колега за R13 ... отиваш към краиност ...
Мисля, че забравяш нещо много важно при гумите - като увеличаваш ширината или запазваш височината или в най добрия случай трябва да свалиш височината т.е. 150/60 или 150/55. Защото ако е "дебела" поради това като влизаш в завои остро ще те суче, защото имаш голямо разтояние м/у ръба на джантата и основата на асфалта ... Затова състезателите слагат широки гуми НО ниско профилни за да не се гъне под тях.
Не знам дали ми схванахте мисълта?
Мисля, че забравяш нещо много важно при гумите - като увеличаваш ширината или запазваш височината или в най добрия случай трябва да свалиш височината т.е. 150/60 или 150/55. Защото ако е "дебела" поради това като влизаш в завои остро ще те суче, защото имаш голямо разтояние м/у ръба на джантата и основата на асфалта ... Затова състезателите слагат широки гуми НО ниско профилни за да не се гъне под тях.
Не знам дали ми схванахте мисълта?
#80
27 юни 2015 - 06:21
Да, големичка е колега за R13 ... отиваш към краиност ...
Мисля, че забравяш нещо много важно при гумите - като увеличаваш ширината или запазваш височината или в най добрия случай трябва да свалиш височината т.е. 150/60 или 150/55. Защото ако е "дебела" поради това като влизаш в завои остро ще те суче, защото имаш голямо разтояние м/у ръба на джантата и основата на асфалта ... Затова състезателите слагат широки гуми НО ниско профилни за да не се гъне под тях.
Не знам дали ми схванахте мисълта?
Мисля, че забравяш нещо много важно при гумите - като увеличаваш ширината или запазваш височината или в най добрия случай трябва да свалиш височината т.е. 150/60 или 150/55. Защото ако е "дебела" поради това като влизаш в завои остро ще те суче, защото имаш голямо разтояние м/у ръба на джантата и основата на асфалта ... Затова състезателите слагат широки гуми НО ниско профилни за да не се гъне под тях.
Не знам дали ми схванахте мисълта?



