7
#1
31 август 2017 - 21:45
Добър ден!Решил да си взимам Aprilia sr 50 и имам следния въпрос-коя версия е по-добра тази с инжекциона или с карбуратора.Коя ще върви по-добре и ще върши по-добра работа и коя ще е дробра за планински регион.Благодаря!
#2
01 септември 2017 - 07:14
Вземи с карбуратор и манивела(ритач) , инжекциона няма манивела и може да създава големи ядове...
#3
05 септември 2017 - 16:59
карбуратор е по добрия вариянт
#4
05 септември 2017 - 17:09
За чисто нов мотор инжекциона е по-добрия вариант. Ако е пета ръка на незнайни километри карбуратора е по-евтин за ремонт и поддръжка.
#5
05 септември 2017 - 19:57
за карбуратор ,по-висок разход но много по-малко проблеми!
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#6
06 септември 2017 - 06:51
Да, и аз съм съгласен с колегата, че ако говорим за нов мотор по-добре е инжекцион, а за дърт трошляк задължително карбуратор. ?нжекциона ако е нов гори малко, върви повече, но остарее ли край с него......
#7
02 октомври 2017 - 18:50
Абе как ще си купиш карбуратор 21 век, ижекцията създавала проблеми-глупости, то щото карба не създава, постоянно чоплене, настроики, чистене пък нещял да пали пък не държи обороти пък глъхне аиде нема нужда, вземи с инжекция ако искаш винаги по всяко време на годината да пали върви и работи еднакво. Тва е малко като оня виц, абе купи си карб много е убаво, купи си нема съжаляваш, я се минах що се не минеш и ти
#8
03 октомври 2017 - 20:05
Zero дядо ти и баща ти да не са карали инжекция,а случайно да са карали карбуратор само по празници щот карба не палил??🤣🤣🤣 ?нтересно видео и показателно за карба?
#10
07 октомври 2017 - 19:33
Zero дядо ти и баща ти да не са карали инжекция,а случайно да са карали карбуратор само по празници щот карба не палил??🤣🤣🤣 ?нтересно видео и показателно за карба?
#11
07 октомври 2017 - 20:26
Абе как ще си купиш карбуратор 21 век, ижекцията създавала проблеми-глупости, то щото карба не създава, постоянно чоплене, настроики, чистене пък нещял да пали пък не държи обороти пък глъхне аиде нема нужда, вземи с инжекция ако искаш винаги по всяко време на годината да пали върви и работи еднакво. Тва е малко като оня виц, абе купи си карб много е убаво, купи си нема съжаляваш, я се минах що се не минеш и ти
#12
08 октомври 2017 - 08:29
Това имах предвид, че някои марки да докарат възможно по приемлива цена за нова машина правят доста компромиси с качеството, ако някои модел-марка е доказано проблемен е ясно че няма да купуваш от него с инжекция. Но предвид заглавието на темата изразих мнение между двете системи
#13
08 октомври 2017 - 09:09
Всяка инжекция е тествана преди да влезе в производство, отделно при скутерите се състои от малко елементи. Просто в БГ се купуват изтормозени возила и всеки си мисли че инжекцията е голям проблем вкл и майсторите понеже мн не я разбират. Най-голямата глупост е да си преправят инжекциите на карбуратор, лично за мен.
#14
10 октомври 2017 - 00:43
Кое има повече "важни" агрегати с определен ресурс на часове(tps,map,isc) а някои и са много чувствителни на тема хубаво гориво (Q2sensor)Да инжекция ама на нов мотор,на много км за мен с по малко възможност за дефектипане е карба.А по въпроса за колата карам с моноинжекция най простата и нямам Q2 по точно не ми бърка сместа (на газ)и на бензин както и нямам и MAF сензор(дебитомер)и мога да кажа че съм добре.
#15
10 октомври 2017 - 18:43
?нжекционният двигател е несравнимо по-добър от карбураторния и аз бих го избрал без значение нов ли е или трета употреба. ? всеки, който кара повечко, лесно може да види предимствата на инжекциона:
- по-нисък разход;
- по-голяма мощност;
- доста дълъг ресурс на компонените му, обикновено покриващ по-голямата част или почти целия живот на скутера;
- адекватно съотношение на горивната смес, независимо от температурата на двигателя или въздуха, влажността, надморската височина, ниво на зацапване на възд. филтър между смените и др.;
- почти никакво обслужване.
Преди карах карбураторен скутер, не че беше лош, но - в началото на сезона - почистване и настройка на карба; навъртам по около 8-10хил км на година и правя още три-четири такива упражнения, понякога по два пъти в месеца - досадно е. При инжекцията не трябва да пипам нищо, докато не стане повреда. Когато се наложи да сменя нещо, ще е по-скъпо от карбураторния, но на мен спокойствието да не се занимавам с глупости (чистене и настройка през месец) и кефа са ми по-важни. Пък и кой век сме. Стига с тия допотопни технологии от началото на по-миналия век.
- по-нисък разход;
- по-голяма мощност;
- доста дълъг ресурс на компонените му, обикновено покриващ по-голямата част или почти целия живот на скутера;
- адекватно съотношение на горивната смес, независимо от температурата на двигателя или въздуха, влажността, надморската височина, ниво на зацапване на възд. филтър между смените и др.;
- почти никакво обслужване.
Преди карах карбураторен скутер, не че беше лош, но - в началото на сезона - почистване и настройка на карба; навъртам по около 8-10хил км на година и правя още три-четири такива упражнения, понякога по два пъти в месеца - досадно е. При инжекцията не трябва да пипам нищо, докато не стане повреда. Когато се наложи да сменя нещо, ще е по-скъпо от карбураторния, но на мен спокойствието да не се занимавам с глупости (чистене и настройка през месец) и кефа са ми по-важни. Пък и кой век сме. Стига с тия допотопни технологии от началото на по-миналия век.
#16
10 октомври 2017 - 19:13
?нжекционният двигател е несравнимо по-добър от карбураторния и аз бих го избрал без значение нов ли е или трета употреба. ? всеки, който кара повечко, лесно може да види предимствата на инжекциона:
- по-нисък разход;
- по-голяма мощност;
- доста дълъг ресурс на компонените му, обикновено покриващ по-голямата част или почти целия живот на скутера;
- адекватно съотношение на горивната смес, независимо от температурата на двигателя или въздуха, влажността, надморската височина, ниво на зацапване на възд. филтър между смените и др.;
- почти никакво обслужване.
Преди карах карбураторен скутер, не че беше лош, но - в началото на сезона - почистване и настройка на карба; навъртам по около 8-10хил км на година и правя още три-четири такива упражнения, понякога по два пъти в месеца - досадно е. При инжекцията не трябва да пипам нищо, докато не стане повреда. Когато се наложи да сменя нещо, ще е по-скъпо от карбураторния, но на мен спокойствието да не се занимавам с глупости (чистене и настройка през месец) и кефа са ми по-важни. Пък и кой век сме. Стига с тия допотопни технологии от началото на по-миналия век.
- по-нисък разход;
- по-голяма мощност;
- доста дълъг ресурс на компонените му, обикновено покриващ по-голямата част или почти целия живот на скутера;
- адекватно съотношение на горивната смес, независимо от температурата на двигателя или въздуха, влажността, надморската височина, ниво на зацапване на възд. филтър между смените и др.;
- почти никакво обслужване.
Преди карах карбураторен скутер, не че беше лош, но - в началото на сезона - почистване и настройка на карба; навъртам по около 8-10хил км на година и правя още три-четири такива упражнения, понякога по два пъти в месеца - досадно е. При инжекцията не трябва да пипам нищо, докато не стане повреда. Когато се наложи да сменя нещо, ще е по-скъпо от карбураторния, но на мен спокойствието да не се занимавам с глупости (чистене и настройка през месец) и кефа са ми по-важни. Пък и кой век сме. Стига с тия допотопни технологии от началото на по-миналия век.
#17
31 октомври 2017 - 21:27
Моя опит с инжекциони на 2т возилата на априлия пиаджо джилера пежо (дитеч още известни като синерджект) ме доведе до извода че над 80% от случаите проблема е в компресора (труден за намиране и ужасно скъп) другите под 20% от случаите си ги поделят: горивна помпа; дюзи и регулатори за налягането на горивото или побъркан компютър (лесно отстранимо ако имаш мега гига хипер идиотския кабел за гаймбой който се продава само на дилъри на горепосочените марки в Бг. май няма сервиз с такъв кабел). в случаите с износен компресор или "луд" компютър алтернативата с карбуратор е почти единствена. Освен това карам моторетки от 1993г и на личните ми возила сумарно не съм чистил карбуратори повече от 20 пъти дали не са и по-малко и то обикновено като съм ги купувал.Просто на есен си източвайте бензина от ваната на карбуратора отдолу си имат кранчета (болт) Съшо да вметна че добре настроения карбуратор върви точно колкото инжекцион със същия размер дросел. Единствено разхода е повече но може да се доближи почти до незабележимост.
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Beeline Tapo 2016 г. 50 кубика Ръководство13 ное 2023 Beeline, tapo, 50, кубика |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Чупи сегменти след смяна YAMAHA NEOS 2003 - след 1000км пробег.13 сеп 2022 ямаха, qmaha, 50cc, сегменти |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Съвет за първоначален избор на жигльор28 апр 2022 силов тунинг, aerox, карбуратор |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
Въпрос отностно КАТ и регистрация12 май 2020 регистрация на скутер, кат |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Longjia LJ50QT-L13 сеп 2019 карбуратор |
|
|