•         

Карбуратор или инжекцион

карбуратор априля инжекцион скутер 50 кубика

#1 roundsnip

roundsnip

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 11

31 август 2017 - 21:45

Добър ден!Решил да си взимам Aprilia sr 50 и имам следния въпрос-коя версия е по-добра тази с инжекциона или с карбуратора.Коя ще върви по-добре и ще върши по-добра работа и коя ще е дробра за планински регион.Благодаря!
  • 0

scooterhouse.net

#2 Baroto77

Baroto77

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 299

01 септември 2017 - 07:14

Вземи с карбуратор и манивела(ритач) , инжекциона няма манивела и може да създава големи ядове...
  • 0

#3 Wild

Wild

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1

05 септември 2017 - 16:59

карбуратор е по добрия вариянт
  • 0

#4 rosko73

rosko73

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 40

05 септември 2017 - 17:09

За чисто нов мотор инжекциона е по-добрия вариант. Ако е пета ръка на незнайни километри карбуратора е по-евтин за ремонт и поддръжка.
  • 0

#5 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5917

05 септември 2017 - 19:57

за карбуратор ,по-висок разход но много по-малко проблеми!
  • 0
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#6 Baroto77

Baroto77

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 299

06 септември 2017 - 06:51

Да, и аз съм съгласен с колегата, че ако говорим за нов мотор по-добре е инжекцион, а за дърт трошляк задължително карбуратор. ?нжекциона ако е нов гори малко, върви повече, но остарее ли край с него......
  • 1

#7 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2092

02 октомври 2017 - 18:50

Абе как ще си купиш карбуратор 21 век, ижекцията създавала проблеми-глупости, то щото карба не създава, постоянно чоплене, настроики, чистене пък нещял да пали пък не държи обороти пък глъхне аиде нема нужда, вземи с инжекция ако искаш винаги по всяко време на годината да пали върви и работи еднакво. Тва е малко като оня виц, абе купи си карб много е убаво, купи си нема съжаляваш, я се минах що се не минеш и ти :)
  • 0

#8 enigma79

enigma79

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

03 октомври 2017 - 20:05

Zero дядо ти и баща ти да не са карали инжекция,а случайно да са карали карбуратор само по празници щот карба не палил??🤣🤣🤣 ?нтересно видео и показателно за карба?

  • 0

#9 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5917

03 октомври 2017 - 20:30

 

Zero дядо ти и баща ти да не са карали инжекция,а случайно да са карали карбуратор само по празници щот карба не палил??🤣🤣🤣 ?нтересно видео и показателно за карба?

Видеото ме изкефи много! Супер :)
  • 0
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#10 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2092

07 октомври 2017 - 19:33

 

Zero дядо ти и баща ти да не са карали инжекция,а случайно да са карали карбуратор само по празници щот карба не палил??🤣🤣🤣 ?нтересно видео и показателно за карба?

Дядо ми и баща ми са гледали чернобял телевизор, лампов,  та в тоя ред на мисли защо не си си купил чернобял тв или поне кинескоп ами имаш ЛСД? Защо нямаш кола с карбуратор? Карба отдавна е ретро технология, недодялана, несъвършена, от годините когато нещо е било нужно просто да се движи а не да бъде максимално ефективно. Който го влече и му се кефи нямам против, фенове има и на газените лампи, но да го изкарвате по добър от инжекцията е меко казано несериозно. Това че някои производители са некъдърни и с цел възможно най-ниска цена на краиния продукт правят икономии в качеството на инжекционата им система не може да сложи всички инжекции под общ знаменател. Вие кога последно пипахте нещо по карбуратора? щото аз по инжекциона никога! ни на мотора ни на колите до сега :)
  • 0

#11 Велизар Марек

Велизар Марек

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 451

07 октомври 2017 - 20:26

 

Абе как ще си купиш карбуратор 21 век, ижекцията създавала проблеми-глупости, то щото карба не създава, постоянно чоплене, настроики, чистене пък нещял да пали пък не държи обороти пък глъхне аиде нема нужда, вземи с инжекция ако искаш винаги по всяко време на годината да пали върви и работи еднакво. Тва е малко като оня виц, абе купи си карб много е убаво, купи си нема съжаляваш, я се минах що се не минеш и ти :)
Лично аз този сезон съм направил поне 5 скутера включително и Пежо и Априлии от инжекця на карбуратор и от тогава никой не се е оплакъл. Специално за тези скутери е 100 пъти по-добре карбуратора. ?наче инжекцията си е друго. Моят скутер и той е инжекция, но е друга марка. Поздрави.
  • 0

#12 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2092

08 октомври 2017 - 08:29

Това имах предвид, че някои марки да докарат възможно по приемлива цена за нова машина правят доста компромиси с качеството, ако някои модел-марка е доказано проблемен е ясно че няма да купуваш от него с инжекция. Но предвид заглавието на темата изразих мнение между двете системи :)
  • 0

#13 mad.max

mad.max

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 914

08 октомври 2017 - 09:09

Всяка инжекция е тествана преди да влезе в производство, отделно при скутерите се състои от малко елементи. Просто в БГ се купуват изтормозени возила и всеки си мисли че инжекцията е голям проблем вкл и майсторите понеже мн не я разбират. Най-голямата глупост е да си преправят инжекциите на карбуратор, лично за мен.
  • 0

#14 enigma79

enigma79

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

10 октомври 2017 - 00:43

Кое има повече "важни" агрегати с определен ресурс на часове(tps,map,isc) а някои и са много чувствителни на тема хубаво гориво (Q2sensor)Да инжекция ама на нов мотор,на много км за мен с по малко възможност за дефектипане е карба.А по въпроса за колата карам с моноинжекция най простата и нямам Q2 по точно не ми бърка сместа (на газ)и на бензин както и нямам и MAF сензор(дебитомер)и мога да кажа че съм добре.
  • 0

#15 default_pz

default_pz

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 269

10 октомври 2017 - 18:43

?нжекционният двигател е несравнимо по-добър от карбураторния и аз бих го избрал без значение нов ли е или трета употреба. ? всеки, който кара повечко, лесно може да види предимствата на инжекциона:
- по-нисък разход;
- по-голяма мощност;
- доста дълъг ресурс на компонените му, обикновено покриващ по-голямата част или почти целия живот на скутера;
- адекватно съотношение на горивната смес, независимо от температурата на двигателя или въздуха, влажността, надморската височина, ниво на зацапване на възд. филтър между смените и др.;
- почти никакво обслужване.
Преди карах карбураторен скутер, не че беше лош, но - в началото на сезона - почистване и настройка на карба; навъртам по около 8-10хил км на година и правя още три-четири такива упражнения, понякога по два пъти в месеца - досадно е. При инжекцията не трябва да пипам нищо, докато не стане повреда. Когато се наложи да сменя нещо, ще е по-скъпо от карбураторния, но на мен спокойствието да не се занимавам с глупости (чистене и настройка през месец) и кефа са ми по-важни. Пък и кой век сме. Стига с тия допотопни технологии от началото на по-миналия век.
  • 0

#16 Велизар Марек

Велизар Марек

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 451

10 октомври 2017 - 19:13

 

?нжекционният двигател е несравнимо по-добър от карбураторния и аз бих го избрал без значение нов ли е или трета употреба. ? всеки, който кара повечко, лесно може да види предимствата на инжекциона:
- по-нисък разход;
- по-голяма мощност;
- доста дълъг ресурс на компонените му, обикновено покриващ по-голямата част или почти целия живот на скутера;
- адекватно съотношение на горивната смес, независимо от температурата на двигателя или въздуха, влажността, надморската височина, ниво на зацапване на възд. филтър между смените и др.;
- почти никакво обслужване.
Преди карах карбураторен скутер, не че беше лош, но - в началото на сезона - почистване и настройка на карба; навъртам по около 8-10хил км на година и правя още три-четири такива упражнения, понякога по два пъти в месеца - досадно е. При инжекцията не трябва да пипам нищо, докато не стане повреда. Когато се наложи да сменя нещо, ще е по-скъпо от карбураторния, но на мен спокойствието да не се занимавам с глупости (чистене и настройка през месец) и кефа са ми по-важни. Пък и кой век сме. Стига с тия допотопни технологии от началото на по-миналия век.
Ако караш HONDA карбуратор на 30000 само мембрана ще пипаш.
  • 0

#17 Vokil

Vokil

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 210

31 октомври 2017 - 21:27

Моя опит с инжекциони на 2т возилата на априлия пиаджо джилера пежо (дитеч още известни като синерджект) ме доведе до извода че над 80% от случаите проблема е в компресора (труден за намиране и ужасно скъп) другите под 20% от случаите си ги поделят:  горивна помпа; дюзи и регулатори за налягането на горивото или побъркан компютър (лесно отстранимо ако имаш мега гига хипер идиотския кабел за гаймбой който се продава само на дилъри на горепосочените марки в Бг. май няма сервиз с такъв кабел). в случаите с износен компресор или "луд" компютър алтернативата с карбуратор е почти единствена. Освен това карам моторетки от 1993г и на личните ми возила сумарно не съм чистил карбуратори повече от 20 пъти дали не са и по-малко и то обикновено като съм ги купувал.Просто на есен си източвайте бензина от ваната на карбуратора отдолу си имат кранчета (болт) Съшо да вметна че добре настроения карбуратор върви точно колкото инжекцион със същия размер дросел. Единствено разхода е повече но може да се доближи почти до незабележимост. :)
  • 0