96
#781
19 юни 2018 - 20:09
Къде в Европа?
#784
20 юни 2018 - 22:37
Ето свален картера
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#785
22 юни 2018 - 13:30
Браво за снимките.
Аз не направих такива, но ще се опитам да опиша ремонта.
Като време отне около 3 часа и малко. Предварително е необходимо да си подготвите, освен задължителните инструменти тип Гедоре и тн, ключа за контриране на вариатора. Централният болт може да се развие и завие и с пневматичен гайковерт.
От лявата страна се свалят всички капаци, както и вариатора. Развиват се 6-те болта под вариатора /при мен единият се наложи да го разпробия и в последствие отстраних резбата му, която беше останала в блока. 6-те болта после задължително се сменят, тъй като шестостените им са слаби и не издържат повторно натягане и отвиване/ както и 4-те по-дебели болта , които се откриват под ремъка
От дясната страна се разглабя всичко точно както е необходимо за сменяне на гума. ?зползвах ,че е разглобен , и смених моята.
От лявата страна капака вече пада и остана да виси на ухото на амортисьора и кабелчето. Достъпът до семеринга вече е факт. Същият се вади внимателно и се подменя. Сменя се и О-рингчето на коляновия вал. Съвсем стандартен размер е и по мостра ще го намерите във всеки специализиран магазин за уплътнения
После се сглобява по откъм ремъчната страна първо, и voila... c' est fini ! Ремонтът е приключил.
Аз не направих такива, но ще се опитам да опиша ремонта.
Като време отне около 3 часа и малко. Предварително е необходимо да си подготвите, освен задължителните инструменти тип Гедоре и тн, ключа за контриране на вариатора. Централният болт може да се развие и завие и с пневматичен гайковерт.
От лявата страна се свалят всички капаци, както и вариатора. Развиват се 6-те болта под вариатора /при мен единият се наложи да го разпробия и в последствие отстраних резбата му, която беше останала в блока. 6-те болта после задължително се сменят, тъй като шестостените им са слаби и не издържат повторно натягане и отвиване/ както и 4-те по-дебели болта , които се откриват под ремъка
От дясната страна се разглабя всичко точно както е необходимо за сменяне на гума. ?зползвах ,че е разглобен , и смених моята.
От лявата страна капака вече пада и остана да виси на ухото на амортисьора и кабелчето. Достъпът до семеринга вече е факт. Същият се вади внимателно и се подменя. Сменя се и О-рингчето на коляновия вал. Съвсем стандартен размер е и по мостра ще го намерите във всеки специализиран магазин за уплътнения
После се сглобява по откъм ремъчната страна първо, и voila... c' est fini ! Ремонтът е приключил.
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#786
22 юни 2018 - 13:45
Семерингът и пръстена витонови, нали?
#787
22 юни 2018 - 14:05
Семерингът и пръстена витонови, нали?
Виж, за това нямам представа. Семерингът е специален за колянов вал, на Атена. То друг и не може да се намери. Пръстенът взех от Хубата и би трябвало да е масло и топло устойчив. Като материал беше същият като този, който извадих
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#788
22 юни 2018 - 15:23
Много често семерингите и пръстените протичат не от износване, а от стареене и втвърдяване. NBR-ът издържа до 120 градуса пиково, но над 80 стареенето е много по-интензивно. Затова е добре, а в някои случаи задължително да се слагат пръстени и семеринги от Витон. ?здържат гарантирано.
#789
03 юли 2018 - 22:17
Здравейте! ?нтересувам се от Хонда силвър400, но ми прави впечатление разликата в цените в ?хтиман и Дупница спрямо Пловдив. Защо е тази разлика?
#790
08 юли 2018 - 15:22
Здравейте!Някой мераклия за Фагарашан и Алпина?Тръгване от ферибот Оряхово в събота сутринта/14.07/ и прибиране неделя вечер/15.07/ Едно спане в Сибиу събота вечер.
#792
08 юли 2018 - 18:10
? аз ще обиколя транс-овцете но от 11. 08
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#793
08 юли 2018 - 18:55
Сега видях темата.Благодаря за подсказката и поканата,но това не е моят маршрут!Нямам толкоз време,свободни са ми само събота и неделя,а на 11.08 най-вероятно ще съм по морето...Успех с начинанието на всички!
#794
08 август 2018 - 06:43
Здравейте отново,пак с въпросче!Вчера един приятел си е взел majesti400/2010 та направих му едно бързо каране и ми се стори че върви повече от моят silver wing 400/2008 пробвах го на стръмно и набира по добре,знам че е по лек но все пак конете са в полза на honda 35/39 ако не се лъжа,та въпроса ми е дали моят нещо не му е наред, ролки или нещо друго, ремакът е нов върви си доволно но нямам сравнение с друга honda sw , максимума който съм му правил е 160 но леко тресе с тази скорост и ме е шубе,пък и мисля че е достатъчно за скутер,иначе това беше единственото предимство на majesty срещу honda sw по къса ,друса,тресе заради единият си цилиндър по малко място под седалката,но пък изглежда добре,мерси за вниманието и ако някой има желание да пише,хубав ден.
#795
19 август 2018 - 22:02
Здравейте, обмислям доста време да пиша във форума и да потърся мнението и опита на тези които вече са минали по пътя по който възнамерявам да тръгна. Желая да си закупя макси скутер и съм се спрял на silverwing. Моля да споделите безценния си опит. Моята история е дълга и няма да ви занимавам но определено съм болен от болестта за която няма лек и несъмнено във вените ми не тече кръв. ?деята ми за скутера е основно пътуване на разстояния между 100-2000 км а именно България (Румъния, Гърция, Сърбия) и околните държави та въпросите ми са към хората които пътуват на по-дълги дистанции :
1. Как се чувства Silverwing 400/600 когато е натоварен със 2 ма души, топ каса и пълно пространство под седалката? ?нтересува ме основно стабилността, надеждността, поведението на пътя?
2. Какъв съвет бихте ми дали 2002-2006 silverwing 600 or 2010-2013 SW T400? Определено мощността няма да е излишна, но дали само тя е важната? Какви предимства има новия модел пред стария?
?зчетох цялата тема но никъде няма информация за това. Всичко което сте писали е страшно ценно и полезно, обаче аз съм на кръстопът. Не искам да се връщам към ендурота и големи кубатури..... за сега искам скутер с, който да обикалям заедно със съпругата си.
Благодаря на всички предварително за отделеното време и желание да асфалтирате пътя на неопитните.
1. Как се чувства Silverwing 400/600 когато е натоварен със 2 ма души, топ каса и пълно пространство под седалката? ?нтересува ме основно стабилността, надеждността, поведението на пътя?
2. Какъв съвет бихте ми дали 2002-2006 silverwing 600 or 2010-2013 SW T400? Определено мощността няма да е излишна, но дали само тя е важната? Какви предимства има новия модел пред стария?
?зчетох цялата тема но никъде няма информация за това. Всичко което сте писали е страшно ценно и полезно, обаче аз съм на кръстопът. Не искам да се връщам към ендурота и големи кубатури..... за сега искам скутер с, който да обикалям заедно със съпругата си.
Благодаря на всички предварително за отделеното време и желание да асфалтирате пътя на неопитните.
#796
20 август 2018 - 20:33
Ако ще пътуваш извън БГ- категорично 600. С двама души, багаж в топ касата, фул под секалката, жабките и те пълни до пръсване,две големи разтегателни дисаги отстрани, пружините отзад натегнати на 4-та степен, моят е с габаритите на Полски фиат и тежи почти толкова. Дори и шестстотинте кубика му малнеят ако реша да карам по-агресивно. С 400 ще е страшна мъка и вероятно ще харчи повече. За мен лично между стария и новия фейс няма голяма разлика. ? двата са прилично грозни. Наблегни на състоянието на екземпляра и 600сс двигател
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#797
21 август 2018 - 20:44
? аз съм съгласен с колегата, твърдо 600.
#798
29 август 2018 - 14:30
Здравейте!Днес забелязах дребен проблем,а именно:?зносва задните накладки на една страна/диагонално/,а не равномерно!Когато ги сменях преди време с нови,
забелязах,че водача не е с ъгъл 90 градуса спрямо основата!Опитах да го наместя с напън,но не ми се отдаде и се спрях,защото ме беше страх да не го счупя!Моля споделете,как трябва да бъде този водач,на 90 градуса или друг ъгъл?Благодаря предварително!
забелязах,че водача не е с ъгъл 90 градуса спрямо основата!Опитах да го наместя с напън,но не ми се отдаде и се спрях,защото ме беше страх да не го счупя!Моля споделете,как трябва да бъде този водач,на 90 градуса или друг ъгъл?Благодаря предварително!
#799
01 септември 2018 - 18:05
Здравейте. От вчера съм собственик на Honda silver wing 600, нищо незнам по него, ако може някой да каже нещо - немога да сверя часовника ?
#800
01 септември 2018 - 20:03
Здравейте. От вчера съм собственик на Honda silver wing 600, нищо незнам по него, ако може някой да каже нещо - немога да сверя часовника ?
https://www.youtube....h?v=3v_QpTsypDA
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300