#661
09 март 2012 - 17:36
От Несебър съм. Днес го оставих в сервиза и ще разбера по късно дали ще ми трябват някакви части. ?скам да попитам дали някой има от жълтите мигачи, че пукнахме единия при транспорта.
![](https://i1.wp.com/www.jcosta.com/wp-content/uploads/2017/01/PRO-2.jpg?w=960)
![части за скутери scooterhouse.net](http://www.old.scooterhouse.net/images/468x60.gif)
#662
09 март 2012 - 18:32
Ven ела утре пред читалището в стария град и имаш един подарък барабар с крушката.0896689009 обади ми се! Нали знаеш че Несебър е градът с най-много T-MAX на глава от населението трябваше само да разпиташ!
#663
09 март 2012 - 21:40
![](http://storage.tesztmotor.hu/photos/albums/large/2e82b075-051e-4080-8c13-cfb264b6b436.jpg)
![](https://i1.wp.com/www.jcosta.com/wp-content/uploads/2017/01/PRO-2.jpg?w=960)
#664
10 март 2012 - 00:24
Кога се сменя ремък или ролки на Тмакс
Венко,евала за снимките,пичката е супер,заради нея бих покарал 2-3 часа някой Т-макс 8)
Правило при мотоциклетизма: започваш с пълна торба късмет и празна торба опит. Номерът е да напълниш торбата с опита преди да си изпразнил тази с късмета :) .
#665
10 март 2012 - 12:31
Бройката се увеличи с още един T MAX
#666
10 март 2012 - 12:43
Бройката се увеличи с още един T MAX
![](http://store.picbg.net/pubpic/07/4D/4a2f567c176b074d.gif)
#667
16 март 2012 - 10:32
![](http://p1.bikepics.com/2012/03/16/bikepics-2366194-800.jpg)
![](https://i1.wp.com/www.jcosta.com/wp-content/uploads/2017/01/PRO-2.jpg?w=960)
#668
16 март 2012 - 23:18
В неделя на обяд се събираме групата да се возим,който иска да заповяда.
![](https://i1.wp.com/www.jcosta.com/wp-content/uploads/2017/01/PRO-2.jpg?w=960)
#669
18 март 2012 - 21:59
В неделя на обяд се събираме групата да се возим,който иска да заповяда.
![](http://p1.bikepics.com/2012/03/18/bikepics-2368083-800.jpg)
![](https://i1.wp.com/www.jcosta.com/wp-content/uploads/2017/01/PRO-2.jpg?w=960)
#670
25 март 2012 - 12:14
Продавам ремъци Gates за Т-макс 155лв,налични
#671
25 март 2012 - 12:55
Продавам ремъци Gates за Т-макс 155лв,налични
![](https://i1.wp.com/www.jcosta.com/wp-content/uploads/2017/01/PRO-2.jpg?w=960)
#672
29 март 2012 - 13:19
Ето малко снимки и на моя мотор.
![](http://www3.picturepush.com/photo/a/7905106/img/7905106.jpg)
![](http://www5.picturepush.com/photo/a/7905118/img/7905118.jpg)
![](http://www5.picturepush.com/photo/a/7905123/img/7905123.jpg)
![](http://www3.picturepush.com/photo/a/7905106/img/7905106.jpg)
![](http://www5.picturepush.com/photo/a/7905118/img/7905118.jpg)
![](http://www5.picturepush.com/photo/a/7905123/img/7905123.jpg)
![](http://www5.picturepush.com/photo/a/7905128/img/7905128.jpg)
#673
11 май 2012 - 15:06
Здравейте колеги,и аз като вас избрах Т Мах :) Машинката е втора ръка но е запазена,поне така мисля.Смених и маслото в двигатела и филтрите.Сложих и спортен вариатор на J.Costa.Не съм имал такъв скутер и ако някой има желание да сподели от своя опит,ще се радвам и ще ми е от полза.Само да допълня .. 2005 год. е инжекцион с изминати - 55780 км.
Пиши на кирилица
Пиши на кирилица
#674
11 май 2012 - 21:06
Здравей и добре дошъл :biggrin.?ма доста хора с опит на Т Мах и трябва да пишеш конкретно какво те интересува??наче ако имаш време прегледай цялата тема и ще разбереш доста неща......
![](https://i1.wp.com/www.jcosta.com/wp-content/uploads/2017/01/PRO-2.jpg?w=960)
#675
12 май 2012 - 22:13
Здравейте, ориентирал съм се към Т-макс, и бих искал да знам, според годините ли е разликата в това, че някои Т-максове имат 1 или 2 спирачни диска отпреде?
? бихте ли ми дали някой съвет към какъв да се насоча, имам предвид, гледам че са с карбуратори, има и инжекцион и т.н. Ако имате някой съвет бих бил благодарен. В момента имам едно сузуки гср 600 (турър) и смятам да го дам на бартер за Т-макс, така че давайте съвети , благодаря предварително.
? бихте ли ми дали някой съвет към какъв да се насоча, имам предвид, гледам че са с карбуратори, има и инжекцион и т.н. Ако имате някой съвет бих бил благодарен. В момента имам едно сузуки гср 600 (турър) и смятам да го дам на бартер за Т-макс, така че давайте съвети , благодаря предварително.
#676
13 май 2012 - 03:37
Здравейте, ориентирал съм се към Т-макс, и бих искал да знам, според годините ли е разликата в това, че някои Т-максове имат 1 или 2 спирачни диска отпреде?
? бихте ли ми дали някой съвет към какъв да се насоча, имам предвид, гледам че са с карбуратори, има и инжекцион и т.н. Ако имате някой съвет бих бил благодарен. В момента имам едно сузуки гср 600 (турър) и смятам да го дам на бартер за Т-макс, така че давайте съвети , благодаря предварително.
? бихте ли ми дали някой съвет към какъв да се насоча, имам предвид, гледам че са с карбуратори, има и инжекцион и т.н. Ако имате някой съвет бих бил благодарен. В момента имам едно сузуки гср 600 (турър) и смятам да го дам на бартер за Т-макс, така че давайте съвети , благодаря предварително.
Здравей колега, надали ще намериш кой да смени Т Мах за това Сузуки:) Преди години имах такова... ужасен мотор (според мен). След като си продадох първия Т Мах, купих едно такова (модел 2006г) и отидох с него до морето (преди това го бях правил с Т Мах-а). Нямах търпение да се върна и да го продам. А, с Т Мах-а, до морето... пей сърце, никаква умора, а и стигнах за по малко време, но това е офтопик. За градско е добър, но на дълго изморява много повече от Т Мах-а, да не говорим, че и не може да се кара с по-висока скорост от него, няма багажник (заради ауспусите) и пр.
Така, от 2001-2003 са карбураторни, с един диск отпред, 14 цолови джанти, по постно табло (без оборотомер), нямат ръчна спирачка. 2004-2007 са със същата рама и пластмаси, но са с два диска отпред, инжекцион, 15 цолова задна джанта (както и малко по-широка гума), оборотомер, ръчна и пр. 2008-2011, изцяло нов дизайн, рамата е алуминиева вече, 15 цола и отпред, по-добри спирачни апарати (4 бутални), по-дебели стебла на предните телескопи, същия двигател. 2012 излезе нов модел, за него по-натам:)
Препоръчително е да се спреш на инжекцион, поради ред причини, като: по-нисък разход, по-добро спиране и пр. Все пак, всичко зависи от бюджета:) Аз съм имал и трите модификации и мога да кажа, че дори и най-старият си е ОК, стига да е в добро състояние. Поддръжката му е лесна, като цяло са доста здрави и безпроблемни, части има. Карат се много леко и имат завидно добро пътно поведение, което е по-скоро като на мотор, отколкото на скутер.
Понеже стана много дълго, ако имаш въпроси, питай, ще те информираме за всичко!:)
Поздрави
#677
13 май 2012 - 06:02
момчета поздрави и от мен след дълго изчезване (има си причина разбира се) важното е че вече сам волна птица днес за първи път карах не срещнах никои надявам се още днес да направим по едно кръгче ако имате идеи пишете
#678
13 май 2012 - 06:50
Ven ела утре пред читалището в стария град и имаш един подарък барабар с крушката.0896689009 обади ми се! Нали знаеш че Несебър е градът с най-много T-MAX на глава от населението трябваше само да разпиташ!
#679
13 май 2012 - 08:25
Къде изчезна Милене? изпусна половината сезон,звъни да се видим :scooter
![](https://i1.wp.com/www.jcosta.com/wp-content/uploads/2017/01/PRO-2.jpg?w=960)
#680
13 май 2012 - 12:55
Днес всички излязоха много не сериозни,но аз си покарах добре....Тотал км: 293 с един резервоар,не съм го допълнил още,но ще събере максимум 12 литра.(карал съм на лампа около 25км.)
София-Самоков-Дупница-Благоевград.Гледах Мото ГП и няколко бирички и обратно по маршрута Благоевград - Бобошево - Кюстендил - София(по магистрала "Люлин").
![](http://p1.bikepics.com/2011/05/15/bikepics-2207807-full.jpg)
София-Самоков-Дупница-Благоевград.Гледах Мото ГП и няколко бирички и обратно по маршрута Благоевград - Бобошево - Кюстендил - София(по магистрала "Люлин").
![](http://p1.bikepics.com/2011/05/15/bikepics-2207807-full.jpg)
Карам ЦБР 600 2005 . ве4е 5 години. Много си го харесвам , но запо4на да ми писва да го ки4а с 4анти и раници за6тото няма никакъв багажник и да гори по 8 на100
сложих горния цитат за6тото по тези сметки при нормално каране Т макс 6те изгори 5 на сто и е по удобет и практи4ен за всеки ден (това като въпрос)
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Yamaha Aerox 70cc Не пали.07 юни 2017 ![]() |
|
![]()
|