Към съдържанието


Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Aprilia Sr 50 R "Проект"


  • Please log in to reply
82 отговора на тази тема

#1 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 30 May 2018 - 11:08

Добър ден, първо да кажа имах един акаунт преди, но съм забравил и пощата и усернаме :D .

Та по същество имам една априлика тука от 2008 маи беше чисто нова. И я карах няколко години викам докато мине гаранция тава онова няма да и правя нищо ( жал ми е с нов цилиндър изхвърлям :huh: ) . И така карах я до миналата година направил сам сиг 6000 км мах. Но сток ауспуха се запуши изби болтовете от главата на ауспуха, прегреял сам двигателя 1-2 пати сиг през годините... а и да сме честни не съм го жалил двигателя защото винаги имах план в един момент да го сменя с 70цц кит.

И така да не става много дълго дойде момента в които съм решил да го правя вече.

1. Искам да питам номера на шасито е ZD4 VF година 2008 ма не съм си горен. Карбуратор е . Двигателя е Пиаджо нали ? http://site.scootert...enginetypes.jpg Като гледам на тази снимка мои-то е същото като най-дясното ( черно кръгло с много болтове ). Да не поръчам грешни части че тогава че стане лошо.

2.Понеже нямам много опит с тунинг и спортни части искам да попитам тези които съм избрал добре ли си пасват и следователно в тоя клас те ли са най- добрите ( някои колега ако има същата априлиа различни вариатори и знае кое най-много обичат може да каже :P )


Цилиндър: Malossi Cylinder Kit ""Sport"" 70cc cast iron Piaggio NRG / Runner
Свещ: Spark Plug Standard NGK long thread B8ES (W3CC)
Ауспух: Exhaust Yasuni R (Aluminium/Black)
Вариатор: Variator Multivar 2000 Malossi
Ремък: Malossi Drive Belt X-Special reinforced Piaggio NRG / Gilera Runner
Въз. Фил.: Air filter inserts Malossi Sport


3.Да кажа защо съм избрал съответните части като за начало искам да става и за всекидневна употреба
скутера и да не трябва постоянно ремонти затова съм се спрял на този цилиндър но все пак и да върви де :scooter:
Като за начало мисля да взема тия части, защото едвам ги събирам в бюджета в момента :( . Дали ще е стане с стоковия карбуратор ( ест 68-70 номер main jet мисля че подходящ. Като в последствие след 2-3 месеца мисля да взема 17,5 или 19 карб клапа и съединител. А и още един въпрос ролките и пружината с която идва мултивара дали ще са добри или ще трябва друг грамаж .

Стана дълго извинявам се и се надявам да има компетентни колеги да помогнат :thumbup:

Този пост е редактиран от Stealshot: 31 May 2018 - 02:05


scooterhouse.net

#2 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5913 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 30 May 2018 - 14:08

Да ,двигателя ти е на пиаджо.Сет ъпа също е добре.Карб 17.5 е ок,но и с 19става,ролките и пружините ще се наложи да си поиграеш докато намериш подходящите за теб ускорение и скорост.Успех.

Този пост е редактиран от kappo: 30 May 2018 - 14:10

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#3 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 01 June 2018 - 09:12

Мерси много колега, аз бях почти сигорен че е Пиаджо, но все пак да съм сигорен.

Този пост е редактиран от Stealshot: 08 June 2018 - 04:32


#4 presian

presian

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 842 Мнения:
  • Телефонен номер:0888235359
  • МестонахождениеPleven
  • Скутер:Aprilia SR 180cc

Публикувано 13 June 2018 - 00:19

Малоси спорт е правилният избор. Гърнето също е добро, но и с Leo Vince TT ще е същото. Карбуратор ако искаш хубав вървеж взимай делорто 21ца с клапи малоси и оригиналния филтър в кутията, може да смениш гъбата с такава на малоси. По трансмисията- един мултивар, бяла или жълта централна, ремък и може един регулируем съединител.
ПРОДАВАМ ЧАСТИ ЗА YAMAHA AEROX (има и тунинг) - http://scooterclub-b...а-yamaha-aerox/

#5 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 14 June 2018 - 10:40

Първо да кажа мерси за помоща,
Частите доидоха е малко се забавиха небяха 4 дена, а една седмица. Видях се с маистора каза че сичко е ок, живот и здраве другата седмица го почваме.

Взех и карбонови клапи Mallosi (0.3 / 0.35 /0.4mm) комплект ,но като отворих mallosi кита гледам че и той си идва с едни.

Второ да кажа много съм прост , то Aprillia-та сток си идва с 17.5 карб. аз мислех че и 12 ка.
Засега мисля с него да карам, а в последствие можи да взема 21ца и един Delta clutch.
Вариатора доиде с 7.2г ролки и бяла голяма пружина.

#6 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 910 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 14 June 2018 - 14:29

Ролките за 50сс 7.2 идват леки

#7 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5913 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 14 June 2018 - 17:05

Виж мнениетоanto1R написа на 14 June 2018 - 14:29 :

Ролките за 50сс 7.2 идват леки
Аз не смятам така колега !Всеки мотор си иска неговото.В момента пълен сток рокс върви идеално с 6.0гр ролки на сток съединител и вариатор. С по-тежки става  "мъртвец".
Нека колегата да ги сложи да опита и така ще разбере какво иска мотора.


п.с F12 излиза с 6.5гр от завода!

Този пост е редактиран от kappo: 15 June 2018 - 06:44

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#8 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 910 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 14 June 2018 - 18:59

Аз пък карам сток,скутера който тунингова.И стоковите ролки са 6.5!Варятора ми е мслоси и 7.2 идват леки,сега карам с 8.3!

#9 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 14 June 2018 - 19:09

Виж мнениетоanto1R написа на 14 June 2018 - 14:29 :

Ролките за 50сс 7.2 идват леки

Явно не четеш колега доидоха:

Цилиндър: Malossi Cylinder Kit ""Sport"" 70cc cast iron Piaggio NRG / Runner
Свещ: Spark Plug Standard NGK long thread B8ES (W3CC)
Ауспух: Exhaust Yasuni R (Aluminium/Black)
Вариатор: Variator Multivar 2000 Malossi
Ремък: Malossi Drive Belt X-Special reinforced Piaggio NRG / Gilera Runner
Въз. Фил.: Air filter inserts Malossi Sport
Клапи: Malossi Reed Petals karbonit fiber 0.3 / 0.35 / 0.4mm for VL11 / OEM Piaggio NRG / Typhoon

ПС Yasuni-то е страшен красавец чудех се между black или нормален ма се радвам че реших черен уникален е :P

Този пост е редактиран от Stealshot: 14 June 2018 - 19:15


#10 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 910 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 14 June 2018 - 21:50

Остава да кажеш как е тунинга!

#11 Kostuma

Kostuma

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 64 Мнения:
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha Aerox 70 cc Malossi sport

Публикувано 22 July 2018 - 12:51

Браво за хубавият проект ,на моят Аерокс е същият сетъп и е идеален само карба ми е 19 и филтърът е друг, иначе Yasuni R кърти ,колкото до ролките за този оптималните обороти в ускорение са 8850-8900 тествано, което в моят случай е около 6.5 гр. ролки пробвал съм всички варианти от 4.1гр. до 7 гр.

#12 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 23 July 2018 - 09:18

След дълго чакане, нови части ( акумулатор , задна гума,  ремък на водна-маслена помпа, сензор за водното охлаждане) + тунинга мотора трябва да е готов тази седмица.

Май остава едно малко проблемче ( малко смисъл в микрони) иначе си е доста досадно и пипкаво. :rolleyes:
Та проблема е : Карбуратора и жигльори става въпрос за сток карбуратор ( Dell’Orto PHVA 17.5 ) сток жигльор 57 и малак 32 та въпросите са ми следните, доколкото изчетох и знам аз като минаваш от 50 на 70цц не е проблем може да трябва да се дигне с 2 примерно главния жигльор , демек 57- става 59 , но проблема е ауспуха от сток на спортен ауспух доколкото разбирам трябва да се дигне с още 10%-15% . Дефакто става 57+2+5,9= 66 главен ( разбира се не е точна наука и трябва се почне от по голем и да се намалява докато се усети кои е точния .
Та маистора май няма да го е нагласил карба та мисля да ходя тия дни да взема от 70,68,65,62 и да почвам да го настройвам ( то няма да мога да го настроя точно щото ще е в разработка няма да го дигам в високи обороти , но не смея да го карам с Yasuni R i 70цц на 57 жигльор.)

И втория въпрос е тоя малкия жигльор 32 ката трябва ли да го дигна и него на 34 например, никъде не открих инфо за него. Моля помощ.

#13 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5913 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 23 July 2018 - 09:43

По първия въпрос бих те посъветвал да започнеш от 74микрона,поне аз съм карал спорт клас кит на 17.5карб стокова филтърна кутия и спортно гърне ТТ.Ако има нужда сменяй с по-малък/по-голям.
По втория 32 е жигльора за оборотите на празен хо,ако държи добри обороти с него го остави,ако има нужда го смени с 34-38.
Успех.

Този пост е редактиран от kappo: 23 July 2018 - 21:01

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#14 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 23 July 2018 - 15:08

Виж мнениетоkappo написа на 23 July 2018 - 09:43 :

По първия въпрос бих те посъветвал да започнеш от 74микрона,поне аз съм карал спорт клас кит на 17.5карб стокова филтърнса кутия и спортно гърне ТТ.Ако има нужда го намаляй.
По втория 32 е жигльора за оборотите на празен хо,ако държи добри обороти с него го остави,ако има нужда го смени с 34-38.
Успех.

Немислиш ли че 74 ще е "very rich" тука четох една тема в педпардс самоче мотора е 09 Aerox  и сток цилиндър.

Публикувано изображение
https://www.pedparts...o-moped-jetting

Ма може и да си прав дe да кажам в моя случай дигаме  68 от графата горе с още 2 за цилиндъра и като се има предвид че малоси филтера в кутия диша една идея повече от стока  70-72 маи ще идеално при мене.

#15 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5913 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 23 July 2018 - 16:53

Ами няма как да ти дам категоричен отговор.Това което ти споделих е опит през който съм минал на много подобен сет-ъп. Опитай с 72 микрона и го виж как ще се държи ,лесно ще качиш или свалиш.Важното е да стане.
Успех.


п.с Карал съм и с 90микрона горивен на спорт клас DR EVО 70cc нa 17.5 karb и ТТ аспух.В момента Ф12  със сток кит 50сс ,12 карб ,74 микрона горивен ,полу-спортно гърне, стокова филтърна кутия и върви  добре,сместа е идеална.Разход 3 и малко на 100км

Този пост е редактиран от kappo: 13 August 2018 - 20:49

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#16 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 23 July 2018 - 17:46

Прав си и ти без пробване няма как да се каже, нека доиде миличкото от ремонта и отивам да зимам от 74 - 65 и почвам да ровичкам и тествам.

#17 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5913 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 23 July 2018 - 20:59

Пиши какво си направил после.

Този пост е редактиран от kappo: 23 July 2018 - 20:59

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#18 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 25 July 2018 - 17:38

Нов ъп-дате, днес се чух с майстора, тъкмо снощи щял да го пали да го чуе кво що, сложил новия акумулатор и гръмнал бушона, има някаде сега дава на късо една жичка трябвало да е плюс а тя била и плюс и нула, снощи го е човъркал цяла вечер ел. инсталацията  и не открил откаде идва, само таблото не е разглабял сега каза че там ще гледа.

Някакви идеи ?

Да си е*а и касмета така ми се кара вече :( :( :(

П.С междо другото съм го карал 1-2 години с умрял акумулатор ( в смисъл акумулатора беше закачен но не държеше ток и си го карах на манивела.) може ли от там нещо да е станало ?

Този пост е редактиран от Stealshot: 25 July 2018 - 18:35


#19 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 910 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 03 August 2018 - 21:49

Мойта априля сток 50сс е със малоси варятор и жигльор 62 микрона даже идва малко голям оригиналния беше 53 микрона.Предполагам 72микрона ще е ок.


#20 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 164 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 03 August 2018 - 23:07

Ще се пробват жигльори като доиде няма как иначе, а проблема с електрониката се оказа таблото сега ще го отварят да видят какво се случва вътре, а иначе ето едно тйсърче на Yasuni-то с новата задна гума :)
https://imgur.com/a/HlGCY0H




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни