5
#1
01 октомври 2014 - 21:34
Колеги, до преди няколко дни скутера палеше, днес не иска, само гърми и излиза огън. Malaguti F12 Minarelli Horizontal
Карбуратор чистих, настройвах
Свеща смених
С възд. филтър и без, не пали
?скра има
Бензин пресен сипах, до карбуратора стига, проверих
Семеринги на вала проверих само от към магнета, за от към вариатора нямах време
Компресия има
? не пали и не пали, ако имате идеи, моля да ги споделите
Карбуратор чистих, настройвах
Свеща смених
С възд. филтър и без, не пали
?скра има
Бензин пресен сипах, до карбуратора стига, проверих
Семеринги на вала проверих само от към магнета, за от към вариатора нямах време
Компресия има
? не пали и не пали, ако имате идеи, моля да ги споделите
SkypE: c_e_c_i_1_
#3
02 октомври 2014 - 08:33
Колеги, до преди няколко дни скутера палеше, днес не иска, само гърми и излиза огън. Malaguti F12 Minarelli Horizontal
Карбуратор чистих, настройвах
Свеща смених
С възд. филтър и без, не пали
?скра има
Бензин пресен сипах, до карбуратора стига, проверих
Семеринги на вала проверих само от към магнета, за от към вариатора нямах време
Компресия има
? не пали и не пали, ако имате идеи, моля да ги споделите
Карбуратор чистих, настройвах
Свеща смених
С възд. филтър и без, не пали
?скра има
Бензин пресен сипах, до карбуратора стига, проверих
Семеринги на вала проверих само от към магнета, за от към вариатора нямах време
Компресия има
? не пали и не пали, ако имате идеи, моля да ги споделите
Колега провери си хубаво масата на двигателя тя седи при стартера.Провери ги жиците на страртера,скусана,усукана и, т.н.
#4
02 октомври 2014 - 12:23
Кой кондензатор колега nalis ? Cerwin_vega, благодаря за съвета, днес ще проверя и ще пиша
SkypE: c_e_c_i_1_
#5
02 октомври 2014 - 13:03
Бобина
Мотор не се кара с крака и ръце, а със сърце и душа ;)
#6
02 октомври 2014 - 17:00
Днес прегледах всички кабели, няма видими забележки. Семеринга от към вариатора също погледнах и там нямаше проблеми, но отново прави същия проблем, тъкмо да запали, гръмне и приключи курса...
SkypE: c_e_c_i_1_
#7
02 октомври 2014 - 17:18
Провери кога се подава искрата(колко мм преди ГМТ)
#8
02 октомври 2014 - 17:19
Значи електрониката, така ли ? То при мен май е електроника с бобина в едно, може ли да се ремонтира или да си търся ново ?
SkypE: c_e_c_i_1_
#9
02 октомври 2014 - 18:04
провери си и клапите за всеки случай
#10
02 октомври 2014 - 21:28
Здравейте имаме едни подобен проблем със един приятел обаче на него като свалихме клапите има голямо разстояние между клапите и клапо държача, не затварят добре това ли е причината според вас ?
#12
02 октомври 2014 - 21:50
и аз така мисля стартера го свалихме обаче неговата маса мисля че си индивидуално само за него не сме я закачили след тези промени спря да пали сваляхме клапите и като ги върнахме не искаше да запали и стартера махнахме че беше прегорял направо
#13
02 октомври 2014 - 21:52
?ма искра сичко бензин обаче гърми през ауспуха
#14
02 октомври 2014 - 22:18
Колега nalis, за кой кондензатор ставаше въпрос ? Също да питам как се проверява кога подава искра ?
П.П Благодаря на всички колеги за оказаното съдействие и съвети ))
П.П Благодаря на всички колеги за оказаното съдействие и съвети ))
SkypE: c_e_c_i_1_
#15
02 октомври 2014 - 22:39
Спукан поплавък??
#16
03 октомври 2014 - 17:33
Поплавъка е здрав, клапите прозират, но съвсем леко...
SkypE: c_e_c_i_1_
#17
03 октомври 2014 - 20:16
За да провериш кога се подава искра трябва да направиш.
1. Развиваш свеща
2. Поставяш нещо като дървено шишче или отверка в отвора на свеща.(трябва да опира в буталото и да е перпендикулярно на него)
3. Поставяш ключа в положение "контакт"
4. по някакъв начин трябва да въртиш бавно коляновия вал, в посоката в която работи двигателя. Може примерно като свалиш защитния кожух на охлаждането и на ръка въртиш перката.
5. Направи отметка на отверката когато е излязла максимално(буталото е в ГМТ)
6. Вкарваш свеща в лулата и я поставяш някъде на маса (желязна част от двигателя)
7. Въртиш коляновия вал и гледаш по отверката кога свеща ше хвърли искра. (трябва да е приблизително 1-3мм. преди ГМТ)
Надявам се да съм обяснил добре
1. Развиваш свеща
2. Поставяш нещо като дървено шишче или отверка в отвора на свеща.(трябва да опира в буталото и да е перпендикулярно на него)
3. Поставяш ключа в положение "контакт"
4. по някакъв начин трябва да въртиш бавно коляновия вал, в посоката в която работи двигателя. Може примерно като свалиш защитния кожух на охлаждането и на ръка въртиш перката.
5. Направи отметка на отверката когато е излязла максимално(буталото е в ГМТ)
6. Вкарваш свеща в лулата и я поставяш някъде на маса (желязна част от двигателя)
7. Въртиш коляновия вал и гледаш по отверката кога свеща ше хвърли искра. (трябва да е приблизително 1-3мм. преди ГМТ)
Надявам се да съм обяснил добре
#18
03 октомври 2014 - 20:24
За да провериш кога се подава искра трябва да направиш.
1. Развиваш свеща
2. Поставяш нещо като дървено шишче или отверка в отвора на свеща.(трябва да опира в буталото и да е перпендикулярно на него)
3. Поставяш ключа в положение "контакт"
4. по някакъв начин трябва да въртиш бавно коляновия вал, в посоката в която работи двигателя. Може примерно като свалиш защитния кожух на охлаждането и на ръка въртиш перката.
5. Направи отметка на отверката когато е излязла максимално(буталото е в ГМТ)
6. Вкарваш свеща в лулата и я поставяш някъде на маса (желязна част от двигателя)
7. Въртиш коляновия вал и гледаш по отверката кога свеща ше хвърли искра. (трябва да е приблизително 1-3мм. преди ГМТ)
Надявам се да съм обяснил добре
1. Развиваш свеща
2. Поставяш нещо като дървено шишче или отверка в отвора на свеща.(трябва да опира в буталото и да е перпендикулярно на него)
3. Поставяш ключа в положение "контакт"
4. по някакъв начин трябва да въртиш бавно коляновия вал, в посоката в която работи двигателя. Може примерно като свалиш защитния кожух на охлаждането и на ръка въртиш перката.
5. Направи отметка на отверката когато е излязла максимално(буталото е в ГМТ)
6. Вкарваш свеща в лулата и я поставяш някъде на маса (желязна част от двигателя)
7. Въртиш коляновия вал и гледаш по отверката кога свеща ше хвърли искра. (трябва да е приблизително 1-3мм. преди ГМТ)
Надявам се да съм обяснил добре
#19
03 октомври 2014 - 20:51
Ако има акумулатор би трябвало и така да дава.
#20
04 октомври 2014 - 01:37
Хубаво обяснение, благодаря Утре ще пробвам, ако не дава искра в точния момент електрониката или намотките са се прецакали ?
SkypE: c_e_c_i_1_
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Yamaha Noes 50 сс, загасна в движение !15 апр 2022 не пали, бензин, ток, причина |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Кошче →
Проблемен стартер22 авг 2016 стартер, проблем, късо, не пали |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Не пали от стартер20 апр 2016 мотор, не пали, от, стартер |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Проблем с палене на скутера, когато е студен03 фев 2015 проблем, не пали, студено, когато |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Палене на ауспух25 юни 2013 палене, гърне, ауспух, гори |
|
|