•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Проблем при палене, гърми-|_ решено, от CDI-то беше _|

гърми не пали треска бучи огън

#1 c_e_c_i_1_

c_e_c_i_1_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 181
  • Местонахождениегр. Ботевград

01 октомври 2014 - 21:34

Колеги, до преди няколко дни скутера палеше, днес не иска, само гърми и излиза огън. Malaguti F12 Minarelli Horizontal
Карбуратор чистих, настройвах
Свеща смених
С възд. филтър и без, не пали
?скра има
Бензин пресен сипах, до карбуратора стига, проверих
Семеринги на вала проверих само от към магнета, за от към вариатора нямах време
Компресия има
? не пали и не пали, ако имате идеи, моля да ги споделите :)
SkypE: c_e_c_i_1_

 

scooterhouse.net

#2 nalis

nalis

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 750

02 октомври 2014 - 07:36

1.?збила свещ.
2.Заминал кондензатор.
3.CDI.

#3 cerwin_vega

cerwin_vega

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 87
  • МестонахождениеСофия

02 октомври 2014 - 08:33

 

Колеги, до преди няколко дни скутера палеше, днес не иска, само гърми и излиза огън. Malaguti F12 Minarelli Horizontal
Карбуратор чистих, настройвах
Свеща смених
С възд. филтър и без, не пали
?скра има
Бензин пресен сипах, до карбуратора стига, проверих
Семеринги на вала проверих само от към магнета, за от към вариатора нямах време
Компресия има
? не пали и не пали, ако имате идеи, моля да ги споделите :)

Колега провери си хубаво масата на двигателя тя седи при стартера.Провери ги жиците на страртера,скусана,усукана и, т.н.

#4 c_e_c_i_1_

c_e_c_i_1_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 181
  • Местонахождениегр. Ботевград

02 октомври 2014 - 12:23

Кой кондензатор колега nalis ? Cerwin_vega, благодаря за съвета, днес ще проверя и ще пиша :)
SkypE: c_e_c_i_1_

 

#5 innerfire

innerfire

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 231
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:Aerox

02 октомври 2014 - 13:03

Бобина
Мотор не се кара с крака и ръце, а със сърце и душа ;)

#6 c_e_c_i_1_

c_e_c_i_1_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 181
  • Местонахождениегр. Ботевград

02 октомври 2014 - 17:00

Днес прегледах всички кабели, няма видими забележки. Семеринга от към вариатора също погледнах и там нямаше проблеми, но отново прави същия проблем, тъкмо да запали, гръмне и приключи курса...
SkypE: c_e_c_i_1_

 

#7 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125
  • Скутер:Yamaha Jog 3KJ Poche

02 октомври 2014 - 17:18

Провери кога се подава искрата(колко мм преди ГМТ)

#8 c_e_c_i_1_

c_e_c_i_1_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 181
  • Местонахождениегр. Ботевград

02 октомври 2014 - 17:19

Значи електрониката, така ли ? То при мен май е електроника с бобина в едно, може ли да се ремонтира или да си търся ново ?
SkypE: c_e_c_i_1_

 

#9 danio_noja

danio_noja

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 148
  • Скутер:gilera runner

02 октомври 2014 - 18:04

провери си и клапите за всеки случай

#10 tonik99

tonik99

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 186
  • Скутер:sym jet euro x 50 Aprilia sr 1994 Yamaha Aerox

02 октомври 2014 - 21:28

Здравейте имаме едни подобен проблем със един приятел обаче на него като свалихме клапите има голямо разстояние между клапите   и клапо държача, не затварят добре това ли е причината според вас ?

#11 nalis

nalis

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 750

02 октомври 2014 - 21:40

 

Здравейте имаме едни подобен проблем със един приятел обаче на него като свалихме клапите има голямо разстояние между клапите   и клапо държача, не затварят добре това ли е причината според вас ?

Може,но и да не е от това клапите ви са а смяна.Сменяй с карбонови.

#12 tonik99

tonik99

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 186
  • Скутер:sym jet euro x 50 Aprilia sr 1994 Yamaha Aerox

02 октомври 2014 - 21:50

и аз така мисля стартера го свалихме обаче неговата маса мисля че си индивидуално само за него не сме я закачили след тези промени спря да пали сваляхме клапите и като ги върнахме не искаше да запали и стартера махнахме че беше прегорял направо

#13 tonik99

tonik99

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 186
  • Скутер:sym jet euro x 50 Aprilia sr 1994 Yamaha Aerox

02 октомври 2014 - 21:52

?ма искра сичко бензин обаче гърми през ауспуха

#14 c_e_c_i_1_

c_e_c_i_1_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 181
  • Местонахождениегр. Ботевград

02 октомври 2014 - 22:18

Колега nalis, за кой кондензатор ставаше въпрос ? Също да питам как се проверява кога подава искра ? :)

П.П Благодаря на всички колеги за оказаното съдействие и съвети :)))
SkypE: c_e_c_i_1_

 

#15 Milenski1998

Milenski1998

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 61
  • МестонахождениеShumen
  • Скутер:Motorhispania Furia Max 50

02 октомври 2014 - 22:39

Спукан поплавък??

#16 c_e_c_i_1_

c_e_c_i_1_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 181
  • Местонахождениегр. Ботевград

03 октомври 2014 - 17:33

Поплавъка е здрав, клапите прозират, но съвсем леко...
SkypE: c_e_c_i_1_

 

#17 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125
  • Скутер:Yamaha Jog 3KJ Poche

03 октомври 2014 - 20:16

За да провериш кога се подава искра трябва да направиш.
1. Развиваш свеща
2. Поставяш нещо като дървено шишче или отверка в отвора на свеща.(трябва да опира в буталото и да е перпендикулярно на него)
3. Поставяш ключа в положение "контакт"
4. по някакъв начин трябва да въртиш бавно коляновия вал, в посоката в която работи двигателя. Може примерно като свалиш защитния кожух на охлаждането и на ръка въртиш перката.
5. Направи отметка на отверката когато е излязла максимално(буталото е в ГМТ)
6. Вкарваш свеща в лулата и я поставяш някъде на маса (желязна част от двигателя)
7. Въртиш коляновия вал и гледаш по отверката кога свеща ше хвърли искра. (трябва да е приблизително 1-3мм. преди ГМТ)
Надявам се да съм обяснил добре

#18 Atanas4y

Atanas4y

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 1335
  • МестонахождениеПетрич
  • Скутер:Piaggio x9 500i EVO

03 октомври 2014 - 20:24

 

За да провериш кога се подава искра трябва да направиш.
1. Развиваш свеща
2. Поставяш нещо като дървено шишче или отверка в отвора на свеща.(трябва да опира в буталото и да е перпендикулярно на него)
3. Поставяш ключа в положение "контакт"
4. по някакъв начин трябва да въртиш бавно коляновия вал, в посоката в която работи двигателя. Може примерно като свалиш защитния кожух на охлаждането и на ръка въртиш перката.
5. Направи отметка на отверката когато е излязла максимално(буталото е в ГМТ)
6. Вкарваш свеща в лулата и я поставяш някъде на маса (желязна част от двигателя)
7. Въртиш коляновия вал и гледаш по отверката кога свеща ше хвърли искра. (трябва да е приблизително 1-3мм. преди ГМТ)
Надявам се да съм обяснил добре
? как мислиш че като завърти на ръка коляновия вал /посредством перката/ ще даде ток на всеща? това трябва да се върти бързо

#19 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125
  • Скутер:Yamaha Jog 3KJ Poche

03 октомври 2014 - 20:51

Ако има акумулатор би трябвало и така да дава. :rolleyes:  

#20 c_e_c_i_1_

c_e_c_i_1_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 181
  • Местонахождениегр. Ботевград

04 октомври 2014 - 01:37

Хубаво обяснение, благодаря :) Утре ще пробвам, ако не дава искра в точния момент електрониката или намотките са се прецакали ?
SkypE: c_e_c_i_1_