19
#21
23 август 2015 - 11:35
Колебая се дали да го взема честно
Ще пиша ако има развитие
Ще пиша ако има развитие
#23
23 август 2015 - 20:42
Средния разход е около 5на100
#24
23 август 2015 - 21:04
супер е разхода хич не е голям за тея кубици
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#25
23 август 2015 - 21:37
Даже си е скромен за 500 цц. Само се чудя данъка колко му е, гледах в един сайт излиза 50 лв. което не е хич малко, а могло ако се пише че е с катализатор и евро 3 да е на половин данък-вярно ли е това?
#26
24 август 2015 - 06:04
Та при мен е така Атлантик 2006 (евро 2) -45лв
Скарабео 2007 (евро 3) - 34лв
Кимко Пийпъл 250 2003 -58лв
Скарабео 2007 (евро 3) - 34лв
Кимко Пийпъл 250 2003 -58лв
#28
24 август 2015 - 09:02
Може но трябва да имаш твой човек на прегледите
#29
24 август 2015 - 09:03
Не може,ако в Големия талон е написано Евро 3 тогава имаш отстъпка от 50%.
#30
24 август 2015 - 11:55
Значи чувал съм че при първоначална регистрация в България се преправя в талона-нали се оставя копие на талона,или да имам човек в общината
#31
24 август 2015 - 15:43
Няма Да стане.Всичко съм пробвал.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#32
24 август 2015 - 22:18
Амиии. Не зная . Кимкото го продадох именно заради това. Впоследствие се оказа че скутера има катализатор и настоящия собственик успя да го впише в талона.
#33
31 август 2015 - 22:18
Днес заведох майстор да прегледа въпросния скутер. От двигателна част работи много добре, акумулатора май му е заминал, а и не зарежда както трябва- мултицет показа 12.3волта, а когато му подадеш газ-слизат волтовете надолу-към 11.8-11.7в. Сигурно ли е че е от зареждащото, че майстора каза че ремонта му е към 180-200 лв.? ?ма ли шанс да е от това че акумулатора е заминал или евентуално за зареждане да показва толкова волтове? Утре мисля да го купувам,та дано не наливам много пари. Дайте съвет-дали да го закарам на майстора за евентуално отремонтиране на зареждащото или първо да зареда акумулатора и да замеря отново волтажа?
#34
01 септември 2015 - 06:21
Вземи и намери читав акомулатор за да си сигурен. Ако е "заминал" статора вече ги има и в България за по 100 - 120 лв (това е при положение че ти си правиш ремонта). Един съвет - ако отваряте двигателя заради статора , сменете и водната помпа ( +70лв)
#35
01 септември 2015 - 07:26
Добре де, ако го сваля и зареда-как да разбера дали зарежда както трябва или да отида до магазина с мотора и да сложим нов акумулатор за проба за заряд? Попитах майстора за водната помпа и каза че няма проблем с нея и че била с външен елемент или нещо от сорта и бил евтин-20 лева
#36
01 септември 2015 - 10:12
Ако успееш да го заредиш......... Като има прекъснат елемент няма как да се зареди акомулатора. Трябва да ти зарежда над 13в. и при промяна на оборотите да няма голяма разлика. Я попитай майстора как ще изкара оста на помпата без да свали капака на двигателя , че ми е интересно.
#37
01 септември 2015 - 10:23
Отвън може да смени само фибъра и поцелановото "нещо" (извинявам се че не му знам името). Ако ти смени само фибъра ефекта е за 6 месеца. Аз така направих- отворих двигателя ,смених статора но не смених помпата защото не течеше . Естествено след месец протече и понеже не ми се отваряше двигател наново ,смених само фибъра и 6 месеца спокойствие. Проблема е в оста - с времето се образува ръжда по оста която разрушава фибъра.
#38
01 септември 2015 - 13:40
За това зима или лято трябва винаги да е с качествен антифриз а не масово както правят лятото с чешмяна вода
#39
01 септември 2015 - 17:27
Пичове, оказа се че този скутер не е моя. Отидох с парите и тъкмо да напишем фактура и мотора взе да гасне-запалих го за да поработи малко и хоп- почна да губи обороти. Другия проблем който направи е че изчезнаха или не ми бе направило впечатление че мигачите не работят, аварийните също-изключих от контакт и взеха да светят постоянно-при положение че съм извадил и ключа.Това ме навева на мисълта че може би има някакво объркване в инсталацията или евентуален проблем с електрониката , габарити и те не работеха. Казах си: мамка му този скутер не е моя. Пожелах му успех с продажбата и си тръгнах.
#40
01 септември 2015 - 22:59
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Чупи сегменти след смяна YAMAHA NEOS 2003 - след 1000км пробег.13 сеп 2022 ямаха, qmaha, 50cc, сегменти |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Aprilia SR 50 от сток към кит Malossi 70cc17 апр 2022 Aprilia sr50 malossi кит, Aprilia |
|
|
||
Търговия →
Купува-скутери, части →
Търся бобина за Aprilia SR50 СПЕШНО24 авг 2021 търся, бобина, aprilia, ср50, ср |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
не дава искра на свеща след смяна на стартер??? ПОМОЩ23 авг 2021 ремонт, априлия, спешно |
|
|
||
Търговия →
Продава/Купува-аксесоари →
Продавам куфар за Aprilia18 яну 2021 Куфар, Aprilia |
|
|