•         

Aprilia Atlantic 500cc

aprilia atlantic 500cc scooter maxi tuning sport двигател ремонт макси скутер ATLANTIC 500

#21 jorove

jorove

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 351

23 август 2015 - 11:35

Колебая се дали да го взема честно
Ще пиша ако има развитие ;)
  • 0

scooterhouse.net

#22 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

23 август 2015 - 17:10

А какъв разход дава въпросния скутрер на 100км?
Под 3,8/ 100 не съм свалял , а по принцип съм спокоен карач( 80 - 120 км/ч). Градско 5.5- 7,5 .
  • 0

#23 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2332

23 август 2015 - 20:42

Средния разход е около 5на100
  • 0

#24 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5917

23 август 2015 - 21:04

супер е разхода хич не е голям за тея кубици
  • 0
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#25 jorove

jorove

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 351

23 август 2015 - 21:37

Даже си е скромен за 500 цц. Само  се чудя данъка колко му е, гледах в един сайт излиза 50 лв. което не е хич малко, а  могло ако се пише че е с катализатор и евро 3 да е на половин данък-вярно ли е това?
  • 0

#26 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

24 август 2015 - 06:04

Та при мен е така Атлантик 2006 (евро 2) -45лв
  Скарабео 2007 (евро 3) - 34лв
  Кимко Пийпъл 250 2003 -58лв
  • 0

#27 jorove

jorove

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 351

24 август 2015 - 08:17

Та при мен е така Атлантик 2006 (евро 2) -45лв
  Скарабео 2007 (евро 3) - 34лв
  Кимко Пийпъл 250 2003 -58лв

Добре де, не може ли когато се зачисляват да се пише че е с катализатор и е примерно Евро3?
  • 0

#28 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2332

24 август 2015 - 09:02

Може но трябва да имаш твой човек на прегледите
  • 0

#29 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1520

24 август 2015 - 09:03

Не може,ако в Големия талон е написано Евро 3 тогава имаш отстъпка от 50%.
  • 0

#30 jorove

jorove

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 351

24 август 2015 - 11:55

Значи чувал съм че при първоначална регистрация в България се преправя в талона-нали се оставя копие на талона,или да имам  човек в общината :)
  • 0

#31 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 4159

24 август 2015 - 15:43

Няма Да стане.Всичко съм пробвал.
  • 0
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd

#32 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

24 август 2015 - 22:18

Амиии. Не зная . Кимкото го продадох именно заради това. Впоследствие се оказа че скутера има катализатор и настоящия собственик успя да го впише в талона.
  • 0

#33 jorove

jorove

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 351

31 август 2015 - 22:18

Днес заведох майстор да прегледа въпросния скутер. От двигателна част работи много добре, акумулатора май му е заминал, а и не зарежда  както трябва-  мултицет показа 12.3волта, а когато му подадеш газ-слизат волтовете надолу-към 11.8-11.7в. Сигурно ли е че е от зареждащото, че майстора каза че ремонта му е към 180-200 лв.? ?ма ли шанс да е от това че акумулатора е заминал или евентуално за зареждане да показва толкова волтове? Утре мисля да го купувам,та дано не наливам много пари. Дайте съвет-дали да го закарам на майстора за евентуално отремонтиране на зареждащото или първо да зареда акумулатора и да замеря отново волтажа?
  • 0

#34 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

01 септември 2015 - 06:21

Вземи и намери читав акомулатор за да си сигурен. Ако е "заминал" статора вече ги има и в България за по 100 - 120 лв (това е при положение че ти си правиш ремонта). Един съвет - ако отваряте двигателя заради статора , сменете и водната помпа ( +70лв)
  • 0

#35 jorove

jorove

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 351

01 септември 2015 - 07:26

Добре де, ако го сваля и зареда-как да разбера  дали  зарежда както трябва или да отида до магазина с мотора и да сложим нов акумулатор за проба за заряд? Попитах майстора за водната помпа и каза че няма проблем с нея и че била с външен елемент или нещо от сорта и  бил евтин-20 лева
  • 0

#36 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

01 септември 2015 - 10:12

Ако успееш да го заредиш......... Като има прекъснат елемент няма как да се зареди акомулатора. Трябва да ти зарежда над 13в. и при промяна на оборотите да няма голяма разлика. Я попитай майстора как ще изкара оста на помпата без да свали капака на двигателя , че ми е интересно.
  • 0

#37 Old style

Old style

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 126

01 септември 2015 - 10:23

Отвън може да смени само фибъра и поцелановото "нещо" (извинявам се че не му знам името). Ако ти смени само фибъра ефекта е за 6 месеца. Аз така направих- отворих двигателя ,смених статора  но не смених помпата защото не течеше . Естествено след месец протече и понеже не ми се отваряше двигател наново ,смених само фибъра и 6 месеца спокойствие. Проблема е в оста -  с времето се образува ръжда по оста която разрушава фибъра.
  • 0

#38 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2332

01 септември 2015 - 13:40

За това зима или лято трябва винаги да е с качествен антифриз а не масово както правят лятото с чешмяна вода
  • 0

#39 jorove

jorove

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 351

01 септември 2015 - 17:27

Пичове, оказа се че този скутер не е моя. Отидох с парите и тъкмо да напишем  фактура  и мотора взе да гасне-запалих го за да поработи малко и хоп- почна да губи обороти. Другия  проблем който направи е че изчезнаха или не ми бе направило впечатление че мигачите не работят, аварийните също-изключих от контакт и  взеха да светят постоянно-при положение че съм извадил  и ключа.Това ме навева на мисълта че може би има някакво объркване в инсталацията или евентуален проблем с електрониката , габарити и те не работеха. Казах си: мамка му този скутер не е моя. Пожелах му успех с продажбата и си тръгнах.
  • 0

#40 Dzogo

Dzogo

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 39

01 септември 2015 - 22:59

:thumbup:
  • 0