27
#361
01 April 2018 - 08:40
От кога почна така трудно да върти?
#362
02 April 2018 - 12:54
Той никога не е въртял бързо но сега спира нацяло на моменти и както писах уредите на таблото се рестартират по време на въртенето,после по някое време превърти веднъж малко по бързо и запалва ако преди това не ми е паднал акомулатора от опити да завърти
#363
02 April 2018 - 12:56
Между другото сега забелязах че при подадена пълна газ шансът за запалване е по голям
#364
06 April 2018 - 09:23
Моторът ми е готов и въпреки слабата активност във форума ще опиша какво ми се случи и да даде насоки на някой закъсал като мене.След като навсякъде където ходих по майстори ми казаха че стартерът ми е наред започнах да търся причината другаде,първо проверих цялата ел инсталация,всички кабели всички връзки от до...и проблема си остана,оттам отидох на декомпресор четох някъде че това бил често срещан проблем при тези скутери но моят беше в перфектно здраве,после реголирах и клапаните за всеки случай,после отворих двигателя да проверя за луфтове или някакво износване но и там всичко беше наред просто нямаше причина да върти трудно и да не пали.Накрая свлих пак стартера и при поредния майстор пак го замериха пробваха го дали върти разкачен,всичко перфектно за пореден път ми казаха да търся проблема другаде.Тъй като вече бях проверил всичко за себе си бях сигурен че проблема е в стартера и накарах майстора да го разглоби отново и закачи ротора на стенд... и о чудо роторът укасяваше върти но окъсява и няма сила,от там нов стартер и проблема е решен,сега съм щастлив рокер и с кеф си карам Кимкото
#365
06 April 2018 - 19:39
Ем момко, радвам се че си намерил проблема, ама то тука няма много кои да ти помогне народа изчезна, а и с поста които написа звучеше толкова убедително че стартера ти е ок че оставаше да е само някво затягане в двигателя, някви кофти маси, дефектен нов акумулатор
#366
06 April 2018 - 20:01
Здравейте, на един приятел с Xciting 500 карбуратор, когато кара градско температурата му изведнъж отива в червения сектор, пуска се перката и после спада. При извънградско няма такива пороблеми. Някакви предложения къде може да е проблема?
Ако нещо може да се обърка, винаги ще се намери някои да го свърши!
#367
07 April 2018 - 09:29
С точност не може да се каже какво е трябва да се провери цялата охладителна система, от капачката на радиатора, през самия радиатор за запушвания, и през проверка работата на термостата, както и проверка дали няма въздух в системата.
#368
12 April 2018 - 18:07
Здравейте колеги.Днес километража ми превъртя и сега е под "0" и не мога да го върна.Откачах акумилатора,бушони, но без резултат.Моля Ви за помощ
#369
13 April 2018 - 19:08
Проблемът е решен.След като махнах "-"на акумилатора,дадох на контакт.Допрях клемата отново на акумулатора и воала.Всичко со дойде на мястото
#370
13 April 2018 - 19:59
Много пъти ми се случваше докато имах проблем със стартера,последния път не искаше да се оправи по никакъв начин и отворих таблото и го върнах на ръка,сега работи безупречно
#371
18 April 2018 - 19:43
Здравейте,от днес нов проблем.Днес след около 15 километра каране мотора xciting 250 2005г.влезе в червено.Угасих го,изхвърли малко антифриз през преливника на разширителния съд.?нтересно ми стана че радиатора не беше толкоз топъл,та даже половината от него беше хладка към студена.Чудя се дали термостата не е решил да ме напусне,но не го знам къде се намира.Ако някой може да помогне да го открия по мотора си , ще Ви бъда благодарен.
#372
18 April 2018 - 19:50
? при мен е така при пиаджо двигател. Предп термостата е забил и е малък дебита на антифриза. ?ска повече обороти.др седмица ще го сменям да не го окепазя.
#373
18 April 2018 - 19:53
Здравейте,от днес нов проблем.Днес след около 15 километра каране мотора xciting 250 2005г.влезе в червено.Угасих го,изхвърли малко антифриз през преливника на разширителния съд.?нтересно ми стана че радиатора не беше толкоз топъл,та даже половината от него беше хладка към студена.Чудя се дали термостата не е решил да ме напусне,но не го знам къде се намира.Ако някой може да помогне да го открия по мотора си , ще Ви бъда благодарен.
#374
19 April 2018 - 14:14
Здравейте колеги Появи се странно виене и леко претрисане при потегляне с малко газ от към съединителят или някъде около него ? Някой случвало ли му се е ?
#375
19 April 2018 - 17:36
Камбаната ти е износена или надрана, свали я измери я и виж колко и дават лимита, виж и челюстите на съединителя ако седят такива загладени и лъскави тръкни ги с една по едра шкурка малко да се махне изпечения слой и трябва да се оправи.
#376
19 April 2018 - 22:01
Ще се оправи, но за кратко
#377
20 April 2018 - 21:09
Поне ще разбере че е от там, и моя цвилеше не е претрисал, ама понякога като тръгвам цвилеше, камбаната ми беше странно и необяснимо надрана, купих една гладка втора ръка и заспа
#378
29 April 2018 - 09:43
Най често срещаната причина за претрисане е от износен торк или вариатор,отвори капака на ремъка и провери за ръбове по вариатора или торка
#379
29 April 2018 - 09:50
Ако някой има вариатор за 500сс за продаване,да ми звънне 0888 338 227
#380
25 June 2018 - 19:45
Здравейте.От скоро имам странен проблем с 250ка от 2005.?зчезна ми "стоп"светлините.Проверени са букси,жици,бушон и всичко,което можах да се сетя.Остана само диодната платка.Стоп машинките също са наред.Два дни не бях палим мотора и днес,"О стопа свети".Е да ама след 10тото натискане на спирачката пак спря да свети.?наче габарита няма проблем.Ако някой е имал такъв проблем и е намерил решение,ще бъде страхотно да го сподели.